Безплатна доставка над 49лв Виж условията
Език: BG
Валута: BGN
  • BGN
Добре дошли в bilki.bg! |

Кошница

0 артикула

Категории продукти

НЕЗАДЪРЖАНЕ НА ФЕКАЛИИ, СИМПТОМИ И ЛЕЧЕНИЕ, БИЛКИ

Временна загуба на контрол върхучервата може да се появи при диарията. Постоянната не-контролируемост е резултат от задръстване на червата - те са запушени от фекалии, причиняващи възпаление, което води до неконтролируемото изпускане на малки части. Друга причина могат да бъдат нараняването на аналните мускули при операция или раждане, както и деменцията и парализата.

НЕЗАДЪРЖАНЕ НА ФЕКАЛИИ

Билки

• За лениви черва специалистът по билките Саймън Милс препоръчва следната смес: 4 чаени лъжички псилиум, 2 чаени лъжички цвят от лайка и 1 чаена лъжичка кора от зърнастец. Стрийте сместа на прах и вземайте по една чаена лъжичка дневно.

• Силно разслабително средство, което трябва да се използва само за кратко време, е отварата от сена: сложете 1 чаена лъжичка изсушена кора (стрита или счукана) втенджера, прибавете чаша вода, изчакайте да кипне и оставете да ври 15 минути. Прецедете и пийте три пъти на ден.

Хомеопатия

Вземайте 4 дни 3 пъти дневно и повторете, ако е необходимо:

• За незадържане при уриниране или изпускане на газове: Алое(Аlое).

Хранене

• Опитайте се да избегнете запека, като постепенно увеличите приема на богати на целулоза храни. Яжте повече пълнозърнести храни (хляб, ориз, варива), зрял фасул, пресни плодобе и зеленчуци. Сините сливи, смокините и овесените ядки са особено богати на целулоза.

• Пийте най-малко 6 чаши вода на ден.

Акупресура

• Легнете по корем със свити колене. Разположете всички пръсти по средата на гърдите, където се съединяват ребрата, притискайте силно в продължение на 30 секунди; след това преместете ръцете на половината разстояние до пъпа, притискайте 30 секунди; преместете надолу между пъпа и срамната кост и притискайте силно още 30 секунди, като дишате дълбоко.

Упражнения

• Всеки ден ходете по 30 минути, бягайте или плувайтетри пъти седмично.

Йога

• Бързото коремно дишане спомага за активизирането

на храносмилателната система: издишайте енергично, като използвате корема, след това вдишайте, като го отпускате. Повторете 10 пъти, като ритмично свивате и отпускате корема. Починете си 20 секунди и повторете още 10 пъти. За по-голяма ефективност правете това,докато изпълнявате полураменна стойка; легнете по гръб и вдигнете крака, като свивате коленете, ако е необходимо. Подпрете хълбоците с ръце, лактите са опрени на пода. Повдигнете краката до вертикално положение. Изпълнете горното дихателно упражнение, след това отпуснете краката на пода.

Традиционна медицина

• За облекчаване на запека могат да бъдат препоръчани глицерин или разслабителни супозитории (свещички).


За по-добро обслужване и изпълнение на вашите поръчки използваме "бисквитки" (cookies)   Разбрах