Безплатна доставка над 49лв Виж условията
Език: BG
Валута: USD
  • USD
  • EUR
  • GBP
  • BGN
Добре дошли в bilki.bg! |

Кошница

0 артикула

Категории продукти

Стареене – предотвратяване, хранене, упражнения, традиционно схващане

Не е заболяване, а естествен процес на физически и психически промени, които настъпват с напредването на възрастта. Някои смятат, че темпа на стареене се обуславя от генетичния строеж; други - че е резултат от кумулативното увреждане на клетките. Фактите показват, че двете неща са обвързани и навеждат на мисълта, че съществуват начини за забавяне процеса на стареене и дори за подмладяване.

Стареене

Предотвратяване

Хранене

• Изследванията показват, че постепенното намаляване на калориите в храната удължава живота на животните.

Изследванията на хората показват, че онези с наднормено тегло живеят по-кратко. Ограничаването на калориите означава отказване от всички „непълноценни храни" (рафинирани въглехидрати, захар, готови храни) и приемане на високохранителни продукти като пълнозърнести зърнени храни, белтъчини с ниско маслено съдържание и много плодове и зеленчуци.

• Откажете се от кореноплодните.

• Вещества, които проникват в организма и причиняват пагубни резултати в процеса на стареене.

• Увеличете употребата на витамин С, който се съдържа в пресните плодове и зеленчуци (които при възможност консумирайте сурови).

• Увеличете употребата на витамин Е, който се съдържа в покълналата пшеница, в семената и маслата, извлечени от тях.

• Увеличете употребата на селен, който се съдържа в пшеницата, кафявия ориз, птичето месо и в нискокалоричните млечни продукти.

• Увеличете употребата на бета-каротин, който се съдържа в жълтите и оранжевите зеленчуци, както и в тези със зелени листа.

• Увеличете употребата на аминокиселините цистеин и метионин, които се съдържат в бобовите растения, рибата, черния дроб, бирената мая и ядките. По възможност вземайте от всичко по 250 мг. дневно, извън часовете за хранене, (Да не се вземат от диабетици.)

Упражнения

• Изследванията показват, че упражненията, започнати в ранно детство, забавят признаците на старост. Упражненията помагат за предотвратяването на една от най-убийствените за западния свят болести: коронарната тромбоза. Упражненията във всяка възраст укрепват здравината на костите и мускулите; те поддържат гъвкавостта и баланса на организма. Упражненията подпомагат циркулацията и премахват токсините, а всичко това допринася за здравословното състояние на кожата и косата.

• С йога човек може да се занимава във всяка възраст. Това е метод, който разтяга, тонизира и релаксира тялото, а това е от голямо значение за продължителността на живота.

Традиционно схващане

• Лекарите препоръчват вече споменатите упражнения и хранителен режим. За отстраняване на физическите резултати от стареенето може да се приложи пластична хирургия.


За по-добро обслужване и изпълнение на вашите поръчки използваме "бисквитки" (cookies)   Разбрах