Безплатна доставка над 49лв Виж условията
Език: BG
Валута: USD
  • USD
  • EUR
  • GBP
  • BGN
Добре дошли в bilki.bg! |

Кошница

0 артикула

Категории продукти

Схващане на прасеца – лечение, хранене, масаж

Спазми и схващане на прасеца възникват по различни причини: носене на неудобни или на обувки с висок ток, внезапно напрегнато движение или липса на определени хранителни вещества. Постоянната болка в прасеца, придружена от зачервяване и подпухване е знак за венозна тромбоза, която се нуждае от спешна медицинска помощ.

Схващане на прасеца

Лечение

Хранене

• С увеличената употреба на калций се избягва схващането на прасеца. Източници на калций са: млякото, сиренето и киселото мляко, зеленчуците с тъмнозелени листа, цветното зеле, консервираната риба, сушеният боб и грах, бадемовото масло и сусамът.

Витамин В е от голямо значение за усвояването на калция. Той се образува в кожата при излагането й на слънце и се съдържа в подсиленото с витамини мляко черния дроб, яйчения жълтък, черния дроб на треска и в рибата.

• При схващания на прасеца нощем помага витамин Е. Увеличете неговата употреба, като консумирате покълнала пшеница, слънчогледово семе, соя, зехтин, яйца и магданоз или вземайте витамин Е на таблетки, 300 Е дневно.

Масаж

• Масажът стимулира кръвообращението във вените на краката: атомарна мед (Cuprum metallicum).

• Седнете на твърда повърхност със свити колене. С долната част на дланите масажирайте мускулите отзад на прасците, като започвате от средата и разтривате към външната част.

• След това с помощта на палците правете кръгообразни движения по целите прасци.

• Тези техники могат да се приложат и в банята, с насапунена изтривалка на ръцете.

Акупресура

• Акупресурата може да облекчи болката. Прилагайте дълбочинен натиск на посочените точки.

Упражнения

• Редовните разходки, колоезденето и плуването предпазват от схващане.

• За да разтегнете мускулите на прасеца при спазъм, застанете с лице към стената, на около метър, с прибрани крака. Поставете дланите на стената и се наклонете напред, без да отлепяте петите от пода. Трябва да усетите обтягане на гърба и прасците. Преместете краката напред или назад, за да се приспособите към обтягането.

Йога

• Позата „посрещане на слънцето" способства за цялостното разтягане, особено на краката .

Традиционна медицина

• Лекарите препоръчват разтягане и маса на въпросните мускули. Ако схващането се появява през нощта, предписват се лекарства, съдържащи калций или хинин, за предотвратяване на болката.


За по-добро обслужване и изпълнение на вашите поръчки използваме "бисквитки" (cookies)   Разбрах