Безплатна доставка над 49лв Виж условията
Език: BG
Валута: BGN
  • BGN
Добре дошли в bilki.bg! |

Кошница

0 артикула

Категории продукти

Разширени вени – практически съвети, упражнения

Сини, подути и понякога усукани вени точно под кожата, които се срещат най-често по краката. Може да се появят в ануса и тестисите, където са познати като варикоцеле. Разширените вени (вариците) се образуват, когато клапите, които предотвратяват обратното изтичане на кръвта, са увредени и кръвта се събира и застоява в долните вени. Състоянието често се влошава при бременност, менопаузата, затлъстяване и от дългото стоене на крака.

Разширени вени

Практически съвети

• Образуването на разширени вени е тярно свързано със запека.Опитвайте да не се напрягате през цялото време.

• Ако сте с наднормено тегло, опитайте се да отслабнете

• Не носете тесни дрехи.

• Ако трябва да стоите прави дълго време, носете специални ластични чорапи.

• Когато ви е възможно, вдигайте краката нависоко.

Хранене

• Изследванията показват, че състоянието се подобрява, ако дневно се вземат 400 UI витамин Е.

• Увеличете употребата на цитрусови плодове, кайсии,къпини, череши, шипки и елда, тъй като всички те съдържат рутин - ценно природно средство за възстановяване еластичността на вените.

• Вземайте 500 мг. витамин С и 100 мг. биофлавоноиди дневно.

• Увеличете употребата на свежа целина.

Упражнения

• В книгата си „Разширени вени" природолечителят Леон Чейтоу предлага следното всекидневно разтягане за предпазване от разширени вени и лекуването им в най-ранен стадий:

• Започнете с разкрачени крака и сключени назад ръце. Наклонете се напред от хълбоците доколкото можете,стойте така 30 секунди, като дишате бавно и дълбоко.

• Застанете с разкрачени крака, разстоянието между стъпалата да е 30-40 см, и бавно преминете в клек. Ако това ви се удава лесно, изпълнете го с изпънати напред ръце, ако губите равновесие, подпрете се на стол или маса. Повторете 3-10 пъти.

• Легнете по гръб, протегнете ръце над главата и притиснете кръста към пода. Като се стараете краката да са изпънати, вдигнете единия крак на около 40 см от пода и  направете по 4 кръга в двете посоки. Изпълнете и с другия крак.

• Скачането, танцуването и бързото ходене са много полезни при разширени вени и трябва да се изпълняват най-малко през ден.

Йога

• Преобърнато тяло: легнете близо до някоя стена и подпрете на нея краката под ъгъл 45°. Останете в това положение 3 минути.

Традиционна медицина

• Във вените под коляното се инжектира втвърдяващо вещество, което съединява стените на вените. Вените от слабините до коляното се оголват чрез операция: този метод води до по-дълготрайни резултати.


За по-добро обслужване и изпълнение на вашите поръчки използваме "бисквитки" (cookies)   Разбрах