Безплатна доставка над 49лв Виж условията
Език: BG
Валута: USD
  • USD
  • EUR
  • GBP
  • BGN
Добре дошли в bilki.bg! |

Кошница

0 артикула

Категории продукти

Мускулни крампи - лечение, хранене, хомеопатия, хидротерапия

Болки, бодежи, парене и спазми вмускулите на краката, които обикновено се появяват нощем или след продължително седене. Най-често се наблюдава у бременните жени и жените на средна възраст, пушачите и тези, които употребяват много кофеин.

Мускулни крампи

Лечение                              

Хранене

• Увеличете приема на витамин Е,  съдържащ  се в растителните  масла,  семената,  житните кълнове и ядките. Вземайте добавки от 200 единици на ден.

•  Увеличете приема на желязо, което се съдържа вчервеното месо  без тлъстини,  птичето  месо,  рибата, сушените плодове, зелените листни зеленчуци.

• Всекидневно  вземайте мултивитамини и минерали.

• Избягвайте тежките храни късно вечер.

• Намалете употребата на кофеин (чай, кафе, шоколад,кола).

• Вземайте 60 мг.витамин В комплекс дневно.

Хомеопатия

•  При пареща болка в пищялите и усещане, че по Кожата лазят мравки, влошава се след пиене на вино: цинк (Zinc).

• При неволно реагиране на музика или ярки цветове: испанска тарантула (Тагаntula hispanica).

• При крампи, които се влошават при лежане неподвижнои се подобряват при движение, влошават се по време на буря: тетра (Rhus toxicodendron).

Да се взема през 30 минути до 6 дози

Хидротерапия

•  Последователно потапяйте краката в гореща и студена вода. Това подобрява кръвообращението.

Масаж

Да се извършва върху месестите части на подбедрицата (избягвайте натиска върху коленете или разширените вени):

• Седнете на твърда повърхност, свийте едното коляно и здраво стъпете със  стъпалото на пода.  Поставете палците си върху мускулите, разположени от външната страна на пищяла под коляното, и за опора поставете пръстите и дланите от двете страни на крака, като упражнявате натискс палците,  бавно ги придвижвайте надолу до глезенната кост. След това преместете ръцете от  вътрешната  страна  на  глезена  и  масажирайте вътрешната част на крака нагоре до коляното. Накрая поставете ръцете от двете страни на прасеца, с палеца отпред и останалите пръсти отзад стиснете силно, като масажирате  крака  отзад  и  от  двете  страни.

Повторете процедурата по няколко пъти на всеки крак.

Упражнения

•  Ходенето  е  едно  от  най-добрите  средства  за облекчаване на това състояние. Вечерната разходка ще предотврати проблемите през нощта.

Релаксация

• Стресът често влошаватова състояние. Редовните занимания с йога ще ви помогнат да се отпуснете, като в същото време някои от разтягащите упражнения ще облекчат симптомите. Биологичното зареждане и медитацията са също добри начини за отпускане и успокояване.

Традиционна  медицина

• След като се отстранят сериозните проблеми като венозната тромбоза или ишиаса, може да се предпишат леки,  отпускащи  мускулите лекарства или  добавки  от калций.


За по-добро обслужване и изпълнение на вашите поръчки използваме "бисквитки" (cookies)   Разбрах