Безплатна доставка над 49лв Виж условията
Език: BG
Валута: USD
  • USD
  • EUR
  • GBP
  • BGN
Добре дошли в bilki.bg! |

Кошница

0 артикула

Категории продукти

Мускулна треска - симптоми и лечение

Стягането и болката в мускулите могат да се дължат на пренатоварване, остеоартрит или ревматичен артрит . Посочените по- нататък методи се прилагат при мускулна треска от пренатоварване на мускулите.

Мускулна треска

Предпазни мерки

Практически съвет 

• Преди да започнете заниманията си със спорт или упражнения, трябва добре да разгреете и разтегнете мускулите. След натоварването отпуснете и разтегнете мускулите - това предотвратява натрупването на млечна киселина, която е основна причина за мускулната треска. Ако не знаете  как да извършвате разгряването  и отпускането, консултирайте се със спортист или треньор.

Лечение

Хомеопатия

• Приемането през час на 4 дози арника предотвратява схващането на мускулите след необичайно пренатоварване.

Хидротерапия

• Горещата вана, душът или сауната, взети веднага след физическо натоварване, отпускат мускулите и предотвратяват мускулната треска.

Масаж

• Масажът е един от най-добрите начини за премахване на мускулната треска. Той спомага за подобряване на кръвообращението в мускулите, което от своя страна пречиства образуваните отпадъчни продукти, причиняващи схващането; към масажното масло или лосион прибавете етерично масло с успокояващо действие– например от евкалипт или лавандула.

Упражнения

• Докато трае мускулната треска, правете само леки упражнения.Ходете или плувайте.

Йога

• Приветстването на слънцето е чудесен начин за отпускане на схванатите мускули след ставане от сън:

• Застанете с изправено тяло и събрани крака и длани.

• Вдишайте, обтегнете ръце над главата и отпуснете назад главата, раменете и гърба.

• Издишайте, наведете се напред, като отпуснете главата и ръцете до краката (доколкотови е възможно).

• Вдишайте, свийте колене и поставете дланите на пода до ходилата. Изнесете десния крак колкото можете по-назад с коляно, опряно впода, дръжте ръцете изпънати, погледнете нагоре и издърпайте хълбоците напред.

• Изнесете левия крак напред до десния, повдигнете корема, като образувате свод. Ходилата са здраво стъпили на пода. Издишайте.

• Бавно отпуснете тялото на пода.

• Вдишайте и повдигнете от пода гърдите и раменете, погледнете нагоре.

• Издишайте, наклонете раменете и гърдите, изнесете напред десния крак, коляното е опряно на пода, погледът е насочен нагоре.

• Вдишайте, изнесете нагоре лявото коляно и заемете отново позиция 3.

• Издишайте и се Върнете към позиция 1.

• Повтаряйте процедурата няколко пъти на ден.

Традиционна медицина

• Препоръчват се лечение с топлина, упражнения и масаж.


За по-добро обслужване и изпълнение на вашите поръчки използваме "бисквитки" (cookies)   Разбрах