Безплатна доставка над 49лв Виж условията
Език: BG
Валута: BGN
  • BGN
Добре дошли в bilki.bg! |

Кошница

0 артикула

Категории продукти

Холестерин, висок – лечение, хранене, билки, релаксация

Нормалното съдържание на холестерин в кръвта е между 3,6 и 7,3 милимола на литър (140-280 мг/dl). Излишният холестерин (които обикновено се натрупва в резултат на неправилно хранене) циркулира в кръвта и може да се изрази в наслагвания на мазнини в артериите, които да ги запушат й следователно увеличават риска от сърдечен пристъп 

Холестерин, висок

Лечение

Билки

• Суровият чесън намалява вредните мазнини в кръвта. Яжте го в салати и правете чеснов хляб. Консумирането му с магданоз премахва силната миризма. Билковите смеси като Антихолестерол, чай за сърце на БИЛКИ ЕООД и Антихолестерол чай с 8 билки, намаляват ефективно холестерола и подобряват цялостно сърдечно-съдовата система.

Хранене

• Намалете употребата на животински мазнини (месо, млечни продукти и яйца), яжте само птиче месо в умерени количества, обезмаслено мляко и нискомаслено сирене, пастет.

• Вместо наситени употребявайте разнообразни ненаситени мазнини.

• Избягвайте пълномаслените млечни продукти, сладоледа, сладкишите с мас, закуските с подправки и мас, както и пържените храни.

• Увеличете употребата на пълнозърнестия хляб и зърнените продукти, сушения боб и грах, плодовите сокове и минералната вода.

• При готвене употребявайте зехтин, който съдържа мононаситени мазнини. Избягвайте продукти, съдържащи кокосово или палмово масло.

• Изследванията показват, че овесените и оризовите трици намаляват холестерина. Препоръчва се всеки дневната им употреба от 1/2 чаша, приготвени като варива или поднесени с храната.

• Яжте ядки и авокадо в умерени количества. Те съдържат мононаситени мазнини, които се смята, че понижават холестерина.

Упражнения

• Упражненията по аеробика понижават равнището на холестерина. Резултатна е всяка дейност, която значително ускорява пулса и дишането за повече от 20 минути. Джогингът, плуването, подскоците и бързото ходене са много полезни.

Релаксация

• Изследванията показват, че релаксацията понижава нивото на холестерина. Медитацията или йога ще Ви помогнат добре да се отпуснете. Следното упражнение също е от полза:

• Легнете на твърда повърхност, затворете очи и се съсредоточете върху тялото си. Обърнете внимание на всяка част, като започнете с лицето и очите. Опитайте поред да отпуснете съзнателно всяка част. Цялата процедура трябва да отнеме поне 10 минути.

• Записи на команди за релаксация и биозареждане ще ви помогнат, ако срещате затруднения.


За по-добро обслужване и изпълнение на вашите поръчки използваме "бисквитки" (cookies)   Разбрах